نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2032
-
الف
+

آخرین خبرها از فصل دوم سریال پربیننده «سرنخ»

«جهانبخش سلطانی» درخصوص فصل سریال «سرنخ» اطلاعاتی ارائه داد.

به گزارش آی فیلم 2،«جهانبخش سلطانی» بازیگر سینما و تلویزیون ایران که مخاطبان تلویزیون ایران بازی وی را در سریال های «مردان آنجلس»، «قصه های مجید»، «یوسف پیامبر» و «سرنخ»شاهد بودند، طی یک مصاحبه از ساخت سری دوم سریال «سرنخ» خبر داد و تاکید کرد فصل جدید این مجموعه تلویزیونی هم با وجود فاصله زمانی ۲۵ ساله، همچنان برای مخاطب جذاب خواهد شد

وی درباره جدی بودن ساخت فصل دوم سریال «سرنخ» اظهار کرد: قرار است سری دوم سریال از ابتدای سال آینده ساخته شود. آقای «خداویسی» فلمنامه سری جدید را نوشته اند و «خسرو معصومی» هم قرار است کارگردان سریال باشد. بازیگران هم همان هایی هستند که در سری اول حضور داشتند.

سلطانی افزود: فلمنامه ۳۲ قسمتی تصویب شده و اوایل حمل (فروردین) ماه زمان آغاز تصویربرداری مشخص و نهایی خواهد شد. قرار شده است نقش «خانم جان» را در فصل دوم سریال سرنخ  یک بانوی اصفهانی بازی کنند.

وی درباره جذاب بودن فصل دوم سریال «سرنخ» اظهار کرد: فصل اول این مجموعه تلویزیونی یک کار دغدغه مند و پر از مسئولیت بود که می خواست در جهت سالم سازی جامعه قدم بردارد. حالا ۲۴ سال از پخش این سریال گذشته و مشکلات مردم در این مدت ۱۰ برابر شده است. همان آدم ‌هایی که سال ها قبل سریال «سرنخ» را برای سلامت جامعه ساخته بودند، حالا دوباره دور هم جمع شده اند و می خواهند یک بار دیگر حال جامعه را خوب کنند و به سمت روشنایی، سلامتی و شادمانی سوق دهند.

بازیگر یوسف پیامبر بیان کرد: وقتی افراد به لحاظ روانی در سلامت باشند، خانواده ‌ها، جامعه و تمام کشور در آرامش زندگی خواهند کرد. با توجه به نیت و هدفی که در سازندگان سری جدید این سریال سراغ دارم، فکر می‌کنم فاز دوم «سرنخ» هم موفق باشد و بتواند نظر بینندگان را جلب کند.

«سلطانی» بخشی از جذابیت های سریال «سرنخ» را به بداهه گویی بازیگران مرتبط می داند و می گوید، «کیومرث پوراحمد» کارگردان این سریال به بازیگرانش اعتماد داشته و دست آنها را در در مقابل کمره باز می گذاشته است.

این بازیگر درباره کرکتر «امیرحسین اوصیا» و اینکه تا چه اندازه به این شخصیت علاقه داشته است، می گوید: نقش برای ما بازیگران همانند بچه ای است که در دامان خودمان بزرگ و با او زندگی می کنیم. طبیعی است که نگاه ما به این کودک باید زیبا و هنرمندانه باشد.

او درباره میزان شباهت میان شخصیت خودش با کرکتر اوصیا، اظهار می کند: نقش اوصیا یک رئالیسم متعالی بود مبتنی بر آن چه باید باشد نه آن چه که هست. امیرحسین اوصیا خود خود من بود و در اصل، خودم را بازی می کردم. آن چه از این کاراکتر می بینید هم در اصل ویژگی‌ های رفتاری خودم است.

سلطانی خاطرنشان می کند: مردم استقبال خیلی خوبی از سریال کردند و به ما بازیگران هم لطف داشتند. بی اغراق، مردم سریال «سرنخ» را مثل «قصه های مجید» دوست داشتند. همین استقبال هم باعث شد که این انگیزه در ما ایجاد شود تا تصمیم بگیریم سری دوم این سریال را هم بسازیم.

جهانبخش سلطانی در پایان درباره فعالیت های این روزهایش در عرصه نمایش به ایسنا گفت: چند روزی است که بازی ام در سریال «مردان آهنین» به کارگردانی «فرشاد فهیمی» به پایان رسیده است و این روزها هم مصروف بازی در سریال «شهر هرت» به کارگردانی «محمدرضا ممتاز» هستم. 

در  فصل اول سریال «سرنخ» به کارگردانی و نویسندگی کیومرث پوراحمد، به علاوه بر سلطانی، بهزاد خداویسی، مرحومه پروین‌دخت یزدانیان، رضا کیانیان، محمدرضا فروتن، افسانه بایگان، لیلی‌ رشیدی، ایرج ‌نوذری و مجید مشیری بازی کرده بودند.

م ا 

نظر شما
ارسال نظر